vrijdag 18 juni 2010

Candy stempel!



hallo allemaal!
Hello everybody!



Ik vind het erg leuk om te tekenen, en daarom heb ik net zelf een leuke digi in elkaar gezet. ideaal om te gebruiken om een beterschaps kaartje mee te maken.
Ik wil deze stempel ook graag met jullie delen, daarom ga ik er 1 verloten!
om mee te doen met mijn candy moet je het volgende doen:
- Een plaatje van mijn stempel + link naar mijn blog, op jouw blog zetten
- Een reactie hier op mijn blog plaatsen (onder dit bericht) zodat ik weet dat je meedoet
- volger worden
- Je kan tot 30 juni meedoen voor deze prijs!

I really like to draw, so today i have made a nice digi image. I think this image is perfect for "getting well" cards!
I wanna share this image with you, so one person of you can get this image free!!!!!! What do you have to do to get the chance of winning this digi stamp?
- Make some
publicity for me on your blog, (put the image of my stamp + a link on your blog )
- put a reaction on my blog
- become a follower
- You have till 30th of June!

Hopelijk vinden jullie het een leuke stempel en krijg ik wat meer volgers op mijn blog =)
Groetjes,
Judith

I really hope you all like my digi.
Greetings,
Judith

7 opmerkingen:

  1. O wow you did this :) !!! It's awesome and so cute. Thank you for the chance to win it... I'll definitely link you xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden judith !! ik zet 'm op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd is dit,vind hem echt leuk heb je knap getekend.
    Ik word volger van je en zet je candy op mijn blog.
    Als je wilt kom ook eens bij mij kijken,scrap en blog ook nog niet zo lang.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith wat een prachtige digi heb je gemaakt, heel leuk. Ik ben volger geworden van je blog en zet een link op mijn blog. Wat een leuke candy, heel erg bedankt voor deze kans.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith, wat een mooie digi heb je gemaakt. Je hebt een hele leuke blog die ik zeker ga volgen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi judith,ik ben wel volger geworden maar hoef niet mee te dingen naar deze digistempel,ik kan daar namelijk helemaal niks mee omdat ik geen printer heb.
    Anderen succes met de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute. You are very talented!!

    BeantwoordenVerwijderen