woensdag 12 mei 2010

Mijn nieuwe blog

Zaza:

hallo allemaal,
Ik ben Judith Veldhuizen en ik ben 19 jaar oud. Ik ben helemaal gek op dieren. vooral honden. Wij hebben zelf 3 honden. Zaza is een 13-jarige maltezer. Masha is een 3-jarige maltezer en dan hebben we nog een pup van 9,5 week oud. Dit is een nova scotia duck tolling retriever, maar omdat dat zo'n vreselijk lange naam is worden ze ook vaak: Tollers genoemd. Ik ben gek op alle 3.

Ik doe de opleiding dierverzorging 4 op het groenhorst in barneveld. ik zit nog maar in het 1e jaar, dus ik ben daar nog wel een tijdje zoet mee.
naast dieren vind ik het ook erg leuk om te tekenen. ik teken met potloden (vooral grijs) en sinds een week ben ik ook begonnen met copics. dit zijn erg leuke stiften waarmee je kan blenden, wat de tekening een mooi resultaat geeft.
ik ben nog druk aan het oefenen met de copics. en ook met het gewoon tekenen volg ik lesjes.

Jayla: (9,5 week)

















Masha:

1 opmerking:

  1. Hoi,
    wat een heerlijk stel hondjes :-) En ik vind het erg leuk om te zien dat je zelf tekeningen maakt! Veel plezier met je blog.
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen